PIESZCZOT​​​​​​​
Dotyki  | akryl na papierze| 100x70 cm + rama | 2010
closeup
closeup
"Ogień" | akryl na papierze| 100x70 cm + rama | 2010
"Pieszczot" | akryle na tekturze | 68,5x30,2 cm + rama | 2010
closeup
"Zamieszanie" | akryle na płótnie | 40x40 cm | 2011
"?" | akryl na papierze | 24,8x16,9 cm + rama | 2010
closeup
„Nie do końca udana łódź podwodna” | akryle na papierze | 30x24 cm + rama | 2011
closeup
"Zgłębienie" | akryle na papierze | 30x9 cm + rama | 2010
„Iskry” | akryle na płótnie | 46x27 cm | 2011
„...” | akryle na papierze | 30/15 cm + rama | 2010
"Tak" | akryle na papierze | 27,7x20 cm + rama | 2010
„Czasami” | akryle na papierze | 26,7x20 cm + rama | 2010
"Cisza" | kolaż - akryle, folia, papier | 30x21 cm | 2011
„Pieszczoty” | część instalacji malarskiej | akryle, folia, tektura | 40x60 cm każda praca | 2010
"Pieszczot" powstał jako odpowiedź na wiele pytań, jakie sobie stawiam myśląc o wspomnieniach... o ich migawkowości, ulotności, niedoskonałości... Co zostaje z naszych przeżyć? Co zapamiętujemy, co staje się naszymi wspomnieniami – obraz, zapach, smak...? Jak tworzą się szablony naszej pamięci? Czy nasze wspomnienia i zarazem my sami to zbiór takich szablonów? Na ile pamięć upiększa, a na ile deformuje?

Pieszczot jest także pretekstem do dalszych poszukiwań w płaszczyźnie postrzegania i odbierania. Niezmiennie interesuje mnie wciąganie widza w pewną zabawę, kokieteryjną grę. Zostawiam w moich pracach przestrzeń do interpretacji, aby uruchomić skojarzenia widza, które są efektem jego własnych doświadczeń. Nie zależy mi na tłumaczeniu moich prac. Fascynuje mnie fakt, że każdy znajduje w nich coś dla siebie – jeden mówi o kolorach, inny o warsztacie, jeszcze inny o emocjach… ta wielość sposobów postrzegania staje się kolejnym (zaraz po samym akcie twórczym) etapem tworzenia, dodaje nowe znaczenia. Doświadczanie tworzenia jest dla mnie jak podróż. Cel jest tylko pretekstem do jej odbycia, a ukończona praca staje się jej śladem, swoistą fotografią. Tylko ja wiem, jakie trudności napotkałam w trakcie, jaki miałam nastrój, jakie emocje mną kierowały, jaka była pogoda, ile warstw malarstwa jest pod spodem... Takie prace stają się dla mnie skończonym, zakodowanym zapisem. Chcę jednocześnie, aby stwarzały możliwość kreowania własnej interpretacji odbiorcy, z którym się nimi dzielę.
Autentyczność i Kolekcjonerska Wartość Dzieł
Każdy prezentowany obraz jest starannie sygnowany i numerowany, co potwierdza jego unikalność oraz autentyczność. Do każdego dzieła dołączony jest Certyfikat Autentyczności, gwarantujący jego pochodzenie i wartość kolekcjonerską. Ponadto, każdy egzemplarz jest zarejestrowany w moim prywatnym Archiwum Artysty, co stanowi dodatkowe potwierdzenie jego oryginalności i niepowtarzalności.
Back to Top